A világhírű brit Burberry márkát 1856-ban alkotta meg Thomas Burberry. A világviszonylatban híressé vált márka alapjainak letételekor csak 21 éves volt. Több mint 160 év iparági jelenlét után dicsőséges helyet vívott ki magának. A Burberry közkedvelt a királyi családban és II. Erzsébet királynő udvari beszállítója lett. A királynő és Charles herceg királyi minőségnyilatkozatot adott ki a márkára.
A márka, amelyik bekerült a történelembe
A Burberry, amely az időtlen elegancia, tökéletes ízlés, stílus és a legmagasabb minőség ötvözete, nemcsak a divat, de az illatok világában is megtalálta a helyét. A Burberry történetében jó néhány jelentős határkövet találunk. Például 1904-ben jelent meg a Burberry először a Vogue presztízs divatmagazinban, 1924-ben pedig megszületett az ikonikus színek és vonalak kombinációja, amelyhez nemcsak divatcikkek kötődnek, de parfümök is.
Összetéveszthetetlen illatú luxus parfümök
1981-et írunk és a Burberry bemutatja az első illatát, amelyben a fás és zöld illatjegyek dominálnak. A siker nem váratott sokáig magára, és a Burberry parfümök olyannyira népszerűek lettek, mint a neves brit márka ruhadarabjai és retiküljei. A Burberry női és férfi parfümök nem tagadhatják le királyi múltjukat, ügyfeleiket pedig eleganciával és előkelőséggel hódítják meg.
Nagyon kellemes illatú, nyáron főleg. Tiszta illata van, nem tolakodó. Egy hátránya van, nem annyira tartós.