Tiszta, friss és elbűvölő. Pontosan ilyen a kanadai Clean márka, amely 2003-ban látott napvilágot. Termékkínálatában illatszereken kívül lakásillatosítók és kozmetikumok is szerepelnek. A Clean márka jelenleg több mint 30 országban van jelen, és leginkább az USA-ban, Japánban, Svédországban örvend nagy népszerűségnek, de nálunk is közkedvelt lett. Elsőként a Clean Original illatot ismerhettük meg 2003-ban, amelyet egy szappankocka ihletett.
A szappankockára emlékeztető illaton kívül benne található akkordok gyapot, frissen mosott fehérnemű, bőr, friss szellő, eső vagy egy reggeli zuhanyzás frissessége alkotta illatfátyolba borítja a testet.
A Clean valami igazán különleges mellett döntött, amikor megalkotta a világ számára az illatmentes parfümöket. Vajon mi teszi őket egyedivé? Bárhol, bármikor viselhető illatokról van szó, hiszen mindegyikük rendkívül könnyű, friss és tiszta. Megalkotóik szerint egyszerűséget hoztak bonyolult világunkba.
A Clean támogatja a játékosságot és a kreativitást. Az illatok tisztaságának köszönhetően könnyen rétegezhetők, így egyedi illatkompozíciók hozhatók létre.