Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
AQUA (WATER), GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, AVENA SATIVA (OAT) SEED WATER, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, CERAMIDE NG, TOCOPHEROL, CETEARYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, CARBOMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, PARFUM (FRAGRANCE).
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.