Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
AQUA (WATER), GLYCERIN, PVP, XYLITYLGLUCOSIDE, CARBOMER, ANHYDROXYLITOL, PPG-26-BUTETH-26, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, XYLITOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), CI 19140 (YELLOW 5), CI 42090 (BLUE 1).
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.