Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
INGREDIENTS: AQUA (WATER), GLYCERIN, METHYLPROPANEDIOL, PROPANEDIOL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, PANTHENOL, UREA, CAPRYLYL GLYCOL, POLYACRYLATE CROSSPOLYMER-6, CARBOMER, PHENYLPROPANOL, DISODIUM PHOSPHATE, BIOTIN, PANTOLACTONE, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, PARFUM (FRAGRANCE), CI 42090 (BLUE 1).
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.