A teszter azonos összetételű, mint a hagyományos megjelenésű termék. Az eltérés: díszcsomagolás nélküli, kartondobozba csomagolt termék, de előfordulhat doboz nélkül is. A csomagolás megegyezik a hagyományos megjelenésű termékkel, de előfordulhat, hogy eltérő a kiszerelése, némelyik része, és egyes parfümök esetében hiányozhat a parfümszóró kupak. A teszter parfümök nem személyes használatra készültek, céljuk az illatok kipróbálása a vásárló parfümöt értékesítő üzletében. Teszter termék vásárlásával a vásárló tudomásul veszi és kötelezi magát arra, hogy a teszter terméket kizárólag saját felhasználásra vásárolja, és tovább nem értékesítheti azt.
Az olasz ETRO gyökerei 1968-ba vezetnek vissza, amikor is a márka névadója, Gerolamo Etro létrehozta. Az anyagokat, kiegészítőket és bódító illatokat kínáló márkát a történelem és az etnikai csoportok ihlették. Érdekessége például, hogy saját textilgyűjteménye van, melynek egyes darabjai a világ különböző országaiból származnak, és a márka jelenleg is innen merít ihletet. Az ETRO mai tervezője Veronika Etro, az alapító lánya, aki apjától nem hétköznapi divatérzéket örökölt.
Az első ETRO illatok 1989-ben láttak napvilágot. Az illatkompozíciókat egzotikus tájak ihlették és exkluzív illatösszetevőkön alapszanak. Az elegáns parfümös üvegek is gondos figyelmet érdemelnek. Tudni szeretné, milyen illata van egy-egy ETRO illatszernek? Szeressen bele például az uniszex ETRO Etra Etro eau de toilette (1999) illatba, mely harmonikus módon ötvözi a kardamom, koriander, rózsafa, szantálfa, édes vanília és érzéki pézsma aromáit.