A Hello Kitty a kisgyermekek egyik legnépszerűbb rajzfilmmacskája. Ez az aranyos fehér macska rózsaszín masnival, először 1974-ben látott napvilágot, Juko Shimizu japán tervező tollából, amikor megjelent egy műanyag pénztárcán. Két évvel később vált híressé az Egyesült Államokban. A karakter, amely a japán popkultúra kawai-nak nevezett irányvonalának alapja, hamarosan világjelenséggé vált.
A Hello Kitty védjegyből származó nyereség eléri az évi 1 milliárd dollárt. A karakter jelenleg ruházaton, kiegészítőkön, tanszereken, étkészleteken, és gyermekkozmetikumokon található. A kicsik örülni fognak a tusfürdőből, szilárd szappanból és Hello Kitty figurából álló gyerekeknek készített Hello Kitty Shower Gel tusfürdő ajándékcsomagnak, vagy a Hello Kitty Hand Wash folyékony szappan népszerű macskahölgy formájú flakonjának.