>> Szuper kiárusítás << 
Illatszerek és kozmetikumok előnyösen

Eredeti parfüm kontra olcsó utánzat

Az illatszerek rendkívüli jelentőséggel bírnak az emberek életében. Képesek kiemelni az egyéniséget vagy az egyéni stílust, javítani a kedvünket, energiát adni vagy éppen pihentető hatást kelteni. Egy jó illat növeli a viselője önbizalmát, hatással van a közvetlen, de a tágabb környezetünkre is. Nyíltan vagy rejtve a tudatunkba ivódnak, majd később emlékeket idéznek elő.Az eredeti illatszereknek azonban borsos áruk van. Nem csoda hát, hogy illatgyűjteményre vágyakozva hamisítványokra bukkanhatunk. Ezt olvasva elszomorodhatunk, hezitálhatunk, hogy vajon belemenjünk egy-egy vásárba vagy ne. Ne habozzon és olvasson tovább, segítünk!

Léteznek parfümimitációk?

Vannak olyan márkák, amelyek nem rejtik véka alá, hogy parfümimitációkat, másolatokat kínálnak. Ellenkezőleg, termékeiket olcsó illatszerekként hirdetik, amelyek teljes mértékben helyettesítik az eredeti változatokat. 

Olcsó parfümimitációk

Igaz, hogy a parfümimitáció nem számít plágiumnak, sem hamisítványnak. Az üzleti hálózatban teljesen legálisan vannak jelen, gyakran ötletes reklámok hívják fel rájuk a figyelmet. Lehet, hogy már találkozott is ilyesmivel, mégpedig úgy, hogy egy-egy barátnője viselt ilyen illatot, és ajánlotta önnek. 

Egyébként is, ki ne szeretne luxusillatot alacsony áron?! Netán Chanel vagy Dior illatokat élvezni kevés pénzért, esetleg ilyen ajándékot beszerezni párezerért? A parfümutánzók nem vádolhatók hamisítással, mivel az illatok megnevezésében kis változtatásokat eszközölnek. De vajon az utánzat tényleg a legjobb megoldás?

A következőkben felvázoljuk, hogy miért érdemes eredeti illatszerekre szavazni.

7 érv az eredeti illatszerek mellett

1. Az eredeti parfümmárkák mögött gondolat, minőség és történet van

Jól sikerült illatvariációt életre kelteni nem kis munka és erőfeszítés. A megfelelő illatkeverék létrehozásán kívül a célközönség is fontos szerepet kap. Kit kell megszólítania az illatnak, milyen érzéseket vált ki a viselőjéből és a körülötte lévőkből? Hogyan tükröződik mindez a termék nevében vagy csomagolásában. Milyen marketing stratégiát érdemes választani? Ilyenekről és hasonlókról egy vagy több évvel azelőtt születik döntés, hogy a termék a parfümériába kerülne.

Minden illatmester nagy illatmű létrehozásáról álmodik, ez azonban nem sokaknak adatik meg. Az ikonikus illatok mögött álló izgalmas történetek évszázadok óta generációról generációra szállnak. Ilyen például Ernest Beaux története, aki 1920-ban 10 illatösszetételt hozott létre, amelyekből Coco Chanel kiválasztott 5-öt, ez pedig megalapozta a világ egyik leghíresebb parfümalkotását, a Chanel No.5-t, Coco szerint gyermekkora árvaházi élményeinek illatát. Az ilyen formán létrejött parfümben a rézkatlanokban kifőzött ruhanemű, fűszerként szárított nőszirom, rózsafával és verbénával átitatott szekrények, a helyi kertből szedett jázminnal, levendulával kevert faggyúszappannal súrolt padlók, falak és testek illata keveredik.

2. Exkluzivitás – egyediség és luxus összjátéka

Egyetlen utánzat sem nyújtja azt a magaskategóriás kiválóságot, amit egy eredeti illatalkotás kínál. Ez utóbbi ugyanis ideális eszköznek bizonyul az élet szépségeinek mélyreható érzékelésében. Az ilyen illatokkal minden nap átélhető valami különleges és megérint a luxus. Ha szert teszünk rá, garantáltan csodálókra találunk. A másik dolog pedig, hogy a szexualitás szintjeit semmi nem mozgatja meg annyira, mint egy hatásos, jól megválasztott illat. Ne feledje, egy illatszer akár sorsfordító is lehet...

3. Vonzalom – egy igényes tervezésű parfümös üveg egyéniséget képvisel

Csinos külső híján egy finom illatnak kevés esélye van. A parfümmárkák ezt jól tudják és illatalkotásaik megfelelő „csomagolására” nagy hangsúlyt fektetnek. Ha valaki egy kicsit is otthon van az illatszerek világában, rögtön felismeri, milyen illatot vesznek elő egy-egy ridikülből. Akár díszes Roberto Cavalli vagy Marc Jacobs Daisy illatokra, esetleg a CH Good Girl cipellőre kerül a választásra, akár a hagyományos francia eleganciát tükröző Chanel vagy Guerlain illatokat preferálja, egy adott társaságban azt mutatja, ki is ön valójában, milyen értékeket képvisel és hová tart. Röviden, az illatszer fontos divatkiegészítő.

Eredeti vs. utánzat az illatvilágban

4. Az illat tartóssága mérvadó tény eredetiség tekintetében

Az erdeti illatszerek illata alapvetően tartósabb. Sok esetben zuhanyzást követően is finoman érezhetőek a bőrön, sokáig tart pl. a ruhán is vagy a hajon. Az utánzatoknál erről szó sincs. Tartósságuk ugyanis tiszavirág életű. Ne feledjük viszont azt sem, hogy még a legjobb parfümnek sem tesz jót a meleg, a nedvesség és a napfény. Az illatkoncentrációk számára a legjobb, ha a környezet sötét, száraz és hűvös. Az illatszerek ideális tárolása az eredeti dobozban, max. 20°C hőmérsékletű helyiségben történik. Jó megoldás még a pipereasztal, még jobb pedig a hálószobában egy fiók. 

5. Az illatutánzatok kibontakozásával az eredetitől eltérőt kapunk

A felvitelt követő első percekben az utánzat csaknem azonosan hathat, mint az eredeti illat. Ahogy azonban elkezd kibontakozni, az illat részletessége valahogy elmarad. Egy működő illatpiramis létrehozása alappal, szívvel, fejjel ugyanis nem kis feladat. A világon csupán 200-300 igazán ügyes parfümőr tevékenykedik. Ezek az emberek rengeteget tanultak, és a művészetük nem kis áldozatot követel. A gondos munka minden egyes rétegben tökéletesen fellelhető, különösen egy-egy utánzattal összevetve. Ez utóbbi esetében könnyen előfordulhat, hogy az adott illat egy óra elteltével már egyáltalán nem érezhető. 

6. Az illatutánzat esetében az ár-érték arány problémás lehet

A fentiek értelmében érdemes átgondolni, hogy az illatutánzat ára tényleg előnyös-e a különböző szempontokat figyelembe véve. Képes lenne a szívén viselni, hogy rövid ideig lenne az adott illat érezhető, és környezete sem kedveskedne dicsérő szavakkal? Nos, az utánzat egyszerűen nem eredeti illat. Illatkompozíciója, összetétele csupán hasonlít az eredeti márka termékére. Ismerjük el, az ilyen flakonba zárt illat arról árulkodik, hogy szeretnénk, de nem tehetjük meg...

7. Egy tanúsítvánnyal rendelkező parfüméria különböző garanciákat ad

Ha tanúsítvánnyal rendelkező parfümériában vásárolunk, nincs okunk félelemre. Ha mégis kételyeink támadnak vagy problémáink adódnak egy-egy illat kapcsán, a parfümériák nyíltan adnak lehetőséget reklamáció benyújtására, és ennek értelmében a világmárkák termékeire 2 év garanciát vállalnak. Ha az átvétel nem felel meg az adás-vételi szerződésben foglaltaknak, a vásárlónak joga van a terméket becserélni, kedvezményben részesülni vagy elállni a szerződéstől. Ezzel szemben az olcsó utánzatokra logikus módon nincs eredetiség garancia. Így pedig nincs értelme bármit is reklamálni rajta. 

Legális utánzatok vs. hamisítványok

Vigyázat, a legális illatutánzatok (imitációk) piacon, utcai árusok standján vagy online is kaphatók, és ugyanilyen módon foghatunk ki hamisítványokat is. Az ilyen törvénytelen imitációk az eredeti doboz, parfümös üveg hasonmásaként akarnak megjelenni, de tartalmuk általában nem tesztelhető, nem reklamálható, ráadásul esetenként az egészségre is káros lehet. Egy tucatüvegben ne is várjunk eredeti illatalkotást...

Hogyan térjünk ki a csalás elől? A bizalmatlanságon kívül fontos, hogy a kockázatosnak ígérkező vásárlás ne menjen végbe, és megtanuljunk különbséget tenni a hamisítvány és az eredeti illat között.

Hogyan ismerjük fel a parfümhamisítványt?

Hol szerezhetők be biztonságosan eredeti illatszerek?

Parfimo.hu webshop folyamatosan széleskörű, elérhető áron beszerezhető és mindennapi vonzó akciókkal váró hiteles termékkínálata lehetővé teszi, hogy a világhírű illatok bármelyike az öné legyen. Ráadásul sok-sok információval szolgálunk a híres és kevésbé ismert parfümmárkák termékeiről. Az Illatenciklopédia is remek tippekkel, tudásanyaggal várja, de tájékozódhat az egyes termékekről a vásárlói értékelésekből is.   

Válogasson a legnépszerűbb illatok közül: 

Eau de Parfum 85 ml
9 460 Ft
(111 294,12  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 100 ml
20 570 Ft
(205 700,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 75 ml
8 630 Ft
(115 066,67  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 100 ml
14 135 Ft
(141 350,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 90 ml
21 775 Ft
(241 944,44  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 100 ml
24 885 Ft
(248 850,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 100 ml
19 970 Ft
(199 700,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 100 ml teszter
12 140 Ft
(121 400,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 75 ml
6 335 Ft
(84 466,67  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 100 ml teszter
14 085 Ft
(140 850,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 50 ml
15 495 Ft
(309 900,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 45 ml
6 710 Ft
(149 111,11  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 100 ml
26 625 Ft
(266 250,00  Ft / 1 l)
Kedvezmény 5 %  5 %
Eau de Toilette 100 ml
13 880 Ft
(138 800,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 5 ml
320 Ft
(64 000,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 100 ml
12 180 Ft
(121 800,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 150 ml
11 000 Ft
(73 333,33  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 90 ml
26 565 Ft
(295 166,67  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 100 ml
9 460 Ft
(94 600,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 40 ml
5 830 Ft
(145 750,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 75 ml
14 980 Ft
(199 733,33  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 100 ml
23 985 Ft
(239 850,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 100 ml
9 210 Ft
(92 100,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 100 ml
10 680 Ft
(106 800,00  Ft / 1 l)
Kedvezmény 4 %  4 %
Eau de Parfum 100 ml
5 930 Ft
(59 300,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 50 ml
4 870 Ft
(97 400,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 50 ml
6 885 Ft
(137 700,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 100 ml
11 690 Ft
(116 900,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 75 ml
5 985 Ft
(79 800,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 160 ml
24 600 Ft
(153 750,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 125 ml
10 670 Ft
(85 360,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 100 ml
23 450 Ft
(234 500,00  Ft / 1 l)
Eau de Parfum 125 ml teszter
8 650 Ft
(69 200,00  Ft / 1 l)
Eau de Toilette 100 ml
9 460 Ft
(94 600,00  Ft / 1 l)

Jó minőségű eredeti illatok baráti áron

Illattipjeinknek köszönhetően nem okoz többé gondot az eredeti illatszer és az illatimitáció közti vesződés. Itt egy kis ízelítő a híres, ugyanakkor elérhető áron kapható illatszerekből: 

  • GUESS Seductive – virágos-gyümölcsös Eau de Toilette nőknek tele csáberővel már a nevében is. A kezdőakkord gyümölcsös, a szívet jázmin, afrikai narancsfavirág és nősziromgyökér uralja. A záróakkordot pedig meleg kasmír és vanília aroma jellemzi. A Seductive férfi változata is ismert, ebben vetiver, orchidea és ibolyalevél alkotja a középső réteget. A szexi amerikai GUESS mint illatmárka jó nevet szerzett magának a divatvilágban.
  • Jil Sander Sun – legendás női orientális-virágos illat. Összetételében olyan illatjegyeket találunk, mint az ylang-ylang, a vanília, az ámbra és a tonkabab. Mindez napsütést és tengerparti pihenést ébreszt bennünk. A letisztult stílus örökzöld. A Sun Eau de Toilette az elismert német Jil Sander illatalkotása nem hiányozhat az illatgyűjteményünkből. Több női generációnak szerzett mát örömet a Jil Sander Sun ajándékcsomag is, és ez ma sincs másképp. 
  • Nagyon jó és kedvező árú illatokat kínál még a Christina Aguilera nevét viselő illatmárka. A parfümvilágot a magabiztos nő modern illataival gazdagítja, amelyek az elért sikerek őszinte ünnepléseként vannak jelen. A Christina Aguilera illatokkkal nem lehet mellényúlni. Kimondottan nőiesek, vonzók és szenvedélyesek. Pontosan, mint a nő, akinek a nevét viselik.  
  • Karl Lagerfeld női és férfi illatok sem terhelik a pénztárcát. „Úgy tervezek, mintha lélegeznék”, hangoztatta Karl Lagerfeld, korunk egyik legmeghatározóbb divattervezője. Ahogyan a divatvilágban, illatszerek terén is tökéletesen megalkotta a hagyományos és modern hatások közti harmóniát. A copfba kötött fehér hajáról és stílusos fekete szemüvegéről ismert alkotó valóban tiszteletreméltó üzenetet hagyott hátra.
  • Anyagiak tekintetében ügyes húzás kis kiszerelésben beszerezni egy neves eredeti illatot, mint pl. a Versace Eros Flame. A fűszeres-citrusos 21. századi illat ugyanolyan hatásos 5 ml-es, mint 200 ml-es kiszerelésben. Környezetünk lenyűgözéséhez azonban egy-egy csepp is elég. Hasonló hatás érhető el a mini kiszerelésű illatszettekkel, amelyeket a neves márkák kínálnak.
  • Ha az Eau de Parfum vagy Eau de Toilette illatokat túl borsos árúnak látja vagy nem tudja, hogy végül is az adott illat megfelelőnek bizonyul-e majd, próbálja ki dezodor változatban. Ezek az ismert divatházak neves illatainak könnyebb illatváltozataiként érhetők el: HUGO BOSS, Calvin Klein, Davidoff, Chloé, Bruno Banani, David Beckham, Carolina Herrera, Lacoste, stb. A neves illatmárkák dezodor változatait a tinédzserek is szívesen választják.
  • Árbarát megoldásként élvonalban testpermeteivel a fehérneműiről híres Victoria's Secret. Az amerikai luxusmárka illatalkotásai neves parfümőröknek köszönhetők. Az értékelések alapján ezek a praktikus, egész évben viselhető illatok kényelmes helyet foglalnak el a ridikülökben és nem várt tartósság, megfelelő intenzitás jellemzi őket.
  • Előnyös ún.teszter parfümöket választani, amelyekre az alacsonyabb árkategóriás csomagolás jellemző, az illatuk viszont nem tér el a drágább csomagolású változattól. 

Eredeti illatszer a cél? Kompromisszumot nem ismerve tudja magáénak a vágyott illatot! Ismerje meg az aktuális árakat a Parfimo.hu Slágertermékek büszke kategóriájában. Csupán néhány kattintás és minden idők legsikeresebb illatai otthonra találnak önnél: Christian Dior, Dolce&Gabbana, DKNY, Lancome, Elizabeth Arden, Prada, Thierry Mugler és sok egyéb. Valljuk be, az illatimitációknak esélyük sincs mellettük. 

Szállítás:
Fizetés:
Tanúsítványok:
Made with by PragueBest
Hozzáadva a kívánságlistához:
>

+ Kívánságlista létrehozva