A teszter azonos összetételű, mint a hagyományos megjelenésű termék. Az eltérés: díszcsomagolás nélküli, kartondobozba csomagolt termék, de előfordulhat doboz nélkül is. A csomagolás megegyezik a hagyományos megjelenésű termékkel, de előfordulhat, hogy eltérő a kiszerelése, némelyik része, és egyes parfümök esetében hiányozhat a parfümszóró kupak. A teszter parfümök nem személyes használatra készültek, céljuk az illatok kipróbálása a vásárló parfümöt értékesítő üzletében. Teszter termék vásárlásával a vásárló tudomásul veszi és kötelezi magát arra, hogy a teszter terméket kizárólag saját felhasználásra vásárolja, és tovább nem értékesítheti azt.
Az avantgard punk Jean Paul Gaultier divatmárka 1976 óta létezik. Ha sikerül beszereznie Madonna csúcsos melltartóját vagy egy mellszobor alakú illatszert, akkor éppen a lázadó ifjúként vagy a perverzió hercegeként ismert Jean Paul Gaultier tervezésével van dolga. Az alkotó szakított a nőiesség és férfiasság hagyományos szemléletével. Lobogó női szoknyák és szegecses dzsekik párosítása, illetve férfiaknak tervezett hosszú szoknyák nagy felvágással jellemzik a márkát. Megkedvelte a skótszoknyát és a csíkos ingeket, tehát az egyszerű, de eredeti és játékos divatot képviselte. Természetesen az illatok világát sem hagyhatta érintetlenül. A Jean Paul Gaultier illatok világszerte keresettek, már 1993 óta vannak jelen a világpiacon.
Jean Paul Gaultier híres francia divattervező (szül. 1952-ben) minden végzettség nélkül került a divat színpadára. A fiatal fiú addig kérlelte a szakma nagyjait, hogy nézzék meg a terveit, hogy végül Pierre Cardin felvette asszisztensnek. Jean Paul Gaultier még jó néhány tanárnál gyarapította tudását, és a 70-es évek második felében saját divatkollekcióval mutatkozott be. Semmi nem volt neki szent. Az utca, a bolhapiac, a televízió ihlette. A kifutóra pedig tetovált férfi, teltkarcsú női és idős modelleket is küldött. „Nyisd ki a szemed, és szépséget találsz ott is, ahol nem várnád.”, jelentette ki Gaultier. Ruhái szürreálisak, ugyanakkor viselhetők, hiszen bármilyen alakra, méretre és generációra szabva készültek. Ezt támasztják alá a Hermesnél töltött évei is.
Hasonlóan bátran állt hozzá Jean Paul Gaultier az illatszerekhez is. A Classique (1993) női illatot egy meztelen felsőtestet ábrázoló parfümös üvegbe zárta, a Le Male (1999), Európa egyik legkeresetteb férfi illatát pedig egy izmos tengerész reklámozta tetovált virgácsokorral a mellkasán. A kihívó illatszerek sorából a Classique Betty Boop Eau Fraiche (2016) női illat sem lóg ki, ugyanis szexi, szabadelvű kabaré-táncoslányok inspirálták. Akárcsak a Classique, a Le Male is széleskörű illatkollekcióval jelentkezett a modern nők és férfiak örömére. A márka híres női illatai között foglalnak még helyet a Fragile (1999) és a Scandal (2017). Kezdjen el határokat döntögetni a Jean Paul Gaultier termékekkel!