Érzékiség és szenvedély – akár így is jellemezhetnénk a spanyol Myrurgia filozófiáját. A márka első illata már 1916-ban megjelent, és még több mint 100 év elteltével sem kopott meg a fénye, ugyanolyan mámorító illatkompozíciókat kínál, mint a kezdetekben. Létrejötte Raymon Monegal nevéhez fűződik, aki fiával világszintre emelte a márka ismertségét.
A legnépszerűbbek egyike a Myrurgia Maya női illat lett, amely 1918-ban lett megalkotva. A későbbi illatok is a spanyol márka különleges szellemében jöttek létre. A Myrurgia Yacht Man Black Eau de Toilette például minden férfi karizmáját megerősíti. Az illat ugyanis egy szempillantás alatt egy tengerpartra repít, a testet pedig olyan tónusok járják át, mint a nőszirom, a kakukkfű, a bazsalikom és a liliom.
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.