Az amerikai Philosophy alapgondolata a nők segítése, hogy jobb életük legyen – nap mint nap, kis lépésekben haladva. A márka hitvallása szerint a szépségápolási készítményeknek jó hatással kell lenniük a testre, az elmére és a bolygóra, ezért is dolgozik folyamatosan azon, hogy egyre környezetbarátabb és tisztább termékeket állítson elő összetétel, állag, csomagolóanyagok szempontjából. A Philosophy hívei között olyan személyiségek szerepelnek, mint Oprah Winfrey, Natasha Bedingfield, Ellen Pompeo.
Az amerikai Philosophy márkát 1996-ban orvosi kutatások alapján hozta létre Cristina Carlino, majd 2007-ben a The Carlyle, néhány évvel később pedig a Coty vette át. Minőségi szépségápolási termékeivel, illatszereivel vált ismertté, illetve annak köszönhetően, hogy nőknek, férfiaknak és gyerekeknek egyaránt kínált termékeket, amelyeket a természet bölcsessége és a modern technológiák szültek. Ráadásul a plasztikai sebészek is ajánlják őket. Legyen még bájosabb és magabiztosabb a népszerű Philosophy kozmetikumokkal!
A kínálat sztárként ragyogó csillaga folyamatosan a Philosophy Purity Made Simple micellás víz. Egy lépésben távolítja el kíméletesen a sminket és a nem kívánt faggyút. Minden bőrtípust kellemesen tonizál és finoman hidratál. Az öblítést nem igénylő arclemosó felvitele vattakoronggal történik reggel és este. Keresett még a hámlasztó arclemosó, valamint a kétfázisú C-vitaminos bőrradír, amely láthatóan fiatalabb megjelenést kölcsönöz a sérült, fokozottan pigmentált és öregedő arcbőrnek. Az arc- és testápoló termékeken kívül a Philosophy illatszereket is kínál. A legkeresettebb női illata az Amazing Grace ismertetőjegye a nőiesség és a szerelem. Bármilyen környezetben szépen kifejti a hatását, és új, inspiráló találkozásokat szül. Grapefruit, bergamott, mandarin, jázmin, rózsa, frézia, erősen erotizáló feromonos összetevők szabadulnak fel benne.