A Police knálata meglepő formájú, mesterien megmunkált parfümös üvegekkel tárul elénk. Van köztük koponya, bilincs, sas. Íme egy vásárlói vélemény: „Általában nem rajongok a pacsuliért, de a Police To Be The Queen kiváló illat. Meglepően összetett és többrétegű.“ A legnépszerűbb a tüzesen izzó, provokatív Police To Be Woman lila koponyába zárt női illat. Kaphatóak azonban hagyományos romantikus csomagolású Police illatok is, ilyen pl. a Daydream Eau de Toilette, amely az őszibaracktól a vanília fehér virágához vezet bennünket.
A Police népszerű olasz divatmárka, amely 1983-ban jött létre. A vásárlók szívébe elsősorban a napszemüvegeivel lopta be magát, majd következtek az ékszerek és az órák, ruházati cikkek, illatszerek. Főképpen a fiatal generációt szólítják meg. Minden az amerikai „on the road" stílusban indult, és a 90-es években a Police valóságos jelenséggé vált. Illatait hírességek viselik, köztük Paolo Maldini olasz futballista vagy Bruce Willis amerikai színész. A márka illatszerei 1998 óta vannak jelen a parfümök világában, neves parfümőrök gondjaira bízva. Az inspiráló kollekció egyes tagjai a következő neveket viselik: To Be, Police Woman, Police Man, Glamorous, Interactive, Pure, Eyes, Icon, Shock-In-Scent, Legend, Wings, The Sinner, Naked.
A meglévő férfi és női Police To Be illatok 2017-ben a To Be Miss Beat Eau de Parfum illattal bővültek, amely a fiatal, megfékezhetetlen nőkhöz szól, és igencsak eredeti üvegcsében mutatkozott be. A szenvedélyes koncertezők, a táncparkett ördögei, de a DJ-k is előszeretettel viselik ezt az illatot. A játékos To Be Mr Beat férfi illat társa is lehetne, ugyanis az üvege kék koponyát ábrázol zöld fülhallgatóval. A pulzáló illat női változatának az üvegcséje egy rózsaszín koponya kék fülhallgatóval. Mi a helyzet a fő illatjegyekkel? A Miss Beat esetében édes vanília, a Mr Beat domináns illatjegye a citrusos-almás aroma. További koponyák születtek, például a koronás fehér és fekete a To Be The Queen éd a To Be The King illatokhoz sorolható. Az eredeti illatú Police To Be Camouflage katonai stílusú koponyába került. A márka leginkább a tínédzsereket, de a 35 éves korosztályt is megszólítja. Esetleg egy baráti kiruccanás, ahol mindenki egy-egy Police illatot visel?
Minden rendben volt