Esetleg valami nem jól sikerült? Kicsit másképp képzelte el a terméke(ke)t? Sajnáljuk, hogy a rendelése nem az elvárásainak megfelelően zajlott. Bonyolítsuk le a reklamációját vagy elállását a szerződéstől gyorsan és gond nélkül!
Törölni kívánja új rendelését, amelynek tartalma még nem hagyta el a raktárunkat? Ez esetben javasoljuk, hogy a jelen reklamációs űrlap helyett vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 9555758 telefonszámon vagy az info info@parfimo.hu e-mail címen.
Kérem, válasszon, hogy esetében reklamációról (hibás termék vagy sérülten kapta meg a terméket) vagy a szerződéstől való elállásról (a termék rendben van, de indokolás nélkül visszaküldené) van szó. A következőkben kérjük, pontosítsa adatait a gyorsabb ügyintézési folyamat érdekében. Végül a kérelméhez kap egy azonosítót.
Kezdjük is el. Mi a szándéka a termék(ek)kel?
Kivételesen előfordulhat, hogy a reklamált termék(ek) becsült értéke alacsonyabb, mint a visszaküldésnél kifizetett szállítási díj. Ilyen esetben első lépésként, kérem, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 9555758 telefonszámon vagy az info@parfimo.hu e-mail címen.
Többet szeretne megtudni? Olvassa el a Panaszkezelés rendje teljes szövegét.