>> Szuper kiárusítás << 
Illatszerek és kozmetikumok előnyösen

Szűrők beállítása
Nem
Kategória
Termékcsalád
Terméktípus
  • Teszter (0)
  • Előnyös termékcsomag (0)
  • Újdonság (0)
  • Outlet (0)
  • Akciós (0)
  • Ajándékszett (0)
  • Szett (0)
Ár
-
Kedvezmények és akciók

RevitaLash Hi-Def

Paraméterek pontosítása
Kategória módosítása
Rendezési szempont:
Rendezés:
Slágertermék
  • Slágertermék
  • Legjobban értékelt termékek
  • A legolcsóbbtól
  • A legdrágábbtól
  • Legnagyobb kedvezmény alapján
  • Megnevezés alapján
Rendezés:
Slágertermék
  • Slágertermék
  • Legjobban értékelt termékek
  • A legolcsóbbtól
  • A legdrágábbtól
  • Legnagyobb kedvezmény alapján
  • Megnevezés alapján
Készleten
2 015 Ft
(272 297,30  Ft / 1 l)

A márkáról RevitaLash

Az amerikai RevitaLash világelső tápláló szempilla- és szemöldökerősítők terén. A márka zászlóshajójának tekinthető terméke a RevitaLash ADVANCED szempillaerősítő szérum, amely csodával határos jótékony hatásainak köszönhetően olyan világhírű személyiségek fürdőszobáját is díszíti, mint Jennifer Love Hewitt vagy Kim Kardashian.

A RevitaLash erős története

Érdekli, hogy mi áll a 2006-ban Kaliforniában létrejött márka hátterében? Alapítója Dr. Michael Brinkenhoff, aki 30 évig dolgozott szemorvosként, és örömet szeretett volna szerezni feleségének Gaylenek miután leküzdötte a mellrákot. A terápiák következtében a szempillái elvékonyodtak, meggyengültek és élettelen hatást keltettek. Dr. Brinkenhoff azonban bízott benne, hogy megtalálja a módját, miként lehetnének ismét szép, erős és egészséges szempillái a feleségének. Nem törekedett erre hiába, hiszen létrehozta a RevitaLash ADVANCED szérumot, amely az egész világon nagy hírnévre tett szert.

Miben rejlik a RevitaLash termékek különlegessége?

Az amerikai márka minden terméke hatékony összetevőkön és a legmodernebb tudományos felfedezéseken alapul. Ezenkívül hipoallergének, klinikailag teszteltek, szemorvosok és bőrgyógyászok által ajánlottak és nem irritálják a szemet.

Tudta-e?

Az elvégzett klinikai kísérletek során a vásárlók 97%-a figyelte meg, hogy szempillái már 3 hét használat után látható javulást mutattak. A terméket pedig mindössze naponta egyszer vitték fel a maximális hatásért. Figyelemreméltó még a tény, hogy minden eladott termék árának egy része a mellrák elleni gyógyszereket kutató nonprofit szervezethez kerül.

Szállítás:
Fizetés:
Tanúsítványok:
Made with by PragueBest
Hozzáadva a kívánságlistához:
>

+ Kívánságlista létrehozva