A teszter azonos összetételű, mint a hagyományos megjelenésű termék. Az eltérés: díszcsomagolás nélküli, kartondobozba csomagolt termék, de előfordulhat doboz nélkül is. A csomagolás megegyezik a hagyományos megjelenésű termékkel, de előfordulhat, hogy eltérő a kiszerelése, némelyik része, és egyes parfümök esetében hiányozhat a parfümszóró kupak. A teszter parfümök nem személyes használatra készültek, céljuk az illatok kipróbálása a vásárló parfümöt értékesítő üzletében. Teszter termék vásárlásával a vásárló tudomásul veszi és kötelezi magát arra, hogy a teszter terméket kizárólag saját felhasználásra vásárolja, és tovább nem értékesítheti azt.
Az amerikai Abercrombie & Fitch luxusmárka 1892-ben nyitotta meg a kapuit New Yorkban David Abercrombie topográfusnak köszönhetően. Kezdetben a fiatalos, sportos egyéniségeket célozta meg. A Fitch 1904 óta szerepel a márka nevében, ekkor vállalt részt a cégben Ezra Fitch jogász. A márka ekkor jó minőségű öltönyöket kínált a korabeli elit számára. Itt olyan nevek említhetők, mint Theodore Roosevelt, John F. Kennedy, Kathrine Hepburn.
Jelenleg a márkaigazgató Fran Horowitz, aki a minőségi öltönygyártás hagyományaira alapoz, valamint fiatalos illatszerekkel is foglalkozik. A divatmárkát az optimizmus jellemzi és vásárlóinak igyekszik megadni a függetlenség érzését.
Az Abercrombie & Fitch nem lustálkodik, ha illatokról és azok csomagolásáról van szó. Különleges női és férfi illatai ugyanis nem csupán első szippantásra, de első látásra is elbűbölők.