Párma történelmi városrészében, 1916-ban egy kis parfümériában egyedülálló illatkompozíció látott napvilágot. A korra jellemző német parfümök mellett meglehetősen friss és modern hatást keltett az így létrejött tisztán olasz Eau de Cologne. A leginkább figyelemreméltó jellemzője a tisztasága és az összetétele, ami mindmáig változatlan. Az illattörténet ezen új fejezete pedig az Acqua di Parma nevet kapta.
Az évek során a cég népszerűsége folyamatosan nőtt. Már a 20. század 50-es éveiben a hollywoodi sztárok kedvenc illatai között szerepelt. A sztárok ugyanis Olaszországba látogatásuk során előszeretettel vásárolták meg a cég butikjaiban az elegáns art deco stílusú parfümös üvegbe zárt, híres Eau de Cologne illatalkotást. A 60-as évektől pedig az Acqua di Parma a korabeli elit kizárólagos társaságát élvezte, ez pedig 2001-ben csak erősödött. Ekkor vásárolta meg ugyanis az LVMH luxuscikkeket kínáló cége. A különböző területeken tevékenykedő márka az Acqua di Parma mellett például a híres Moët pezsgőt és a Louis Vuitton termékeit is forgalmazza.
Az Acqua di Parma több illatcsalád termékeit kínálja. Egyikük a Blu Mediterraneo. Az itt felsorakoztatott niche illatokat az Olaszország partjait mosó Földközi-tenger és annak csodás hangulata ihlette. Az Acqua di Parma Blu Mediterraneo Arancia di Capri a 7 Földközi-tenger ihlette Eau de Toilette egyike. Pihentető, ragyogó és tiszta illatkompozíció, amelyet narancsból, mandarinból és citromból nyert illóolajak keltenek életre. Mindez pedig kardamommal alkot harmonikus illatkeveréket. Az alapban enyhe karamell és érzéki pézsma tónusok érezhetőek.
Az Acqua di Parma Blu Mediterraneo Arancia di Capri Eau de Toilette névadója és megihletője az olasz Capri szigete. Az ott termő narancs az Eau de Toilette fő összetevőinek egyike. Az uniszex illatkompozíció ringató hatást kelt, mintha csak elrévedne az idilli táj láttán. Az Arancia di Capri a luxus és a minőség tetőfoka. Maga az illathatás rendkívül tartós és garantáltan nem okoz csalódást.