Az olasz Diesel márka ötletes farmereket, egyéb ruhaféléket, táskákat, szemüvegeket, órákat, lakáskiegészítőket, női és férfi luxus kozmetikumokat kínál. A Diesel érdekes reklámai az eredetiséget és a kompromisszumok nélküli minőséget fontosnak tartó vásárlókat szólítják meg. A márka azokat célozza meg, akik nem félnek önmaguk lenni és szívesen kitűnnek a tömegből. A márka jegyében készült Bad, Fuel For Life, Green, Only The Brave či Plus illatkollekciók is jó hírnévre tettek szert. Próbálja ki a Diesel egyik újító jellegű illatalkotását.
Az eredetiségéről ismert Diesel 1978-bn jött létre Renzo Rosso (szül. 1955) jóvoltából, és leginkább a fiatal generációkat szólítja meg. Sem illatszereiből, sem reklámjaiból nem hiányzik a magabiztosság és a már-már kihívó jellem. A Diesel az első olyan divatmárka, amely a potenciális vásárlókat videójátékokon kresztül szólítja meg. Az első illat a Diesel (1996, uniszex illat) volt, amely uniszex jellegénél fogva nőknek és férfiaknak egyaránt ajánlott.
A Diesel Fuel For Life Femme Eau de Parfum (2007) a nőiesség jegyében készült. „Az eddigi legfinomabb illatom. Ha viselem, önmagam vagyok.”, írja értékelésében Šárka. A vásárlók másik kedvence a virágos-citrusos Diesel Fuel For Life Unlimited (2008 – Eau de Parfum, 2009 – Eau de Toilette). Érdemes kipróbálni azonban a provokatív Loverdose Red Kiss (2015) szexi vörös szív alakú parfümös üvegbe zárt női illatot. A Diesel a magabiztos nőknek is készült egy illatsorozattal: ide sorolható az eredeti Loverdose (2011) vagy a Loverdose Tatoo (2013). Ha pedig kisebb, ugyanakkor szép ajándékot keres sportos alkatú fiatal férfinak, érdekelheti a Diesel Only The Brave Silver Edition Eau de Toilette (2018). A friss illat tekintetet vonzó ezüst ökölbe zárva kapható, ami fokozza a férfiasságot és energikusságot. A száguldás és a bőrszerkó szerelmeseinek a Diesel Bad Intense Eau de Parfum (2017) készült. Ez az egy évvel korábbi Eau de Toilette erősebb változata. Inspirálódjon!