Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
ISONONYL ISONONANOATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PRUNUS PERSICA (PEACH) KERNEL OIL, GLYCERIN, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLHYDROXAMIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE, CITRONELLOL, CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45410 (RED 27), CI 77492 (IRON OXIDES).
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.