Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
AQUA (WATER), ALCOHOL, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, GLYCERIN, PVP, OLETH-20, CAPRYLYL GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, AMMONIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, DEHYDROACETIC ACID, CI 77266 (BLACK 2) (NANO).
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.