Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
POLYISOBUTENE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), TRIDECYL TRIMELLITATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, CALCIUM TITANIUM BOROSILICATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TOCOPHERYL ACETATE, ROSA CANINA FRUIT OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TOCOPHEROL, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, TIN OXIDE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.