Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, DIPROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, APIUM GRAVEOLENS (CELERY) SEED EXTRACT, TOCOPHEROL, BARIUM SULFATE, CI 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 7 LAKE).
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.