Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, HYDROGENATED FARNESENE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, TOCOPHEROL, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, SQUALANE, ALCOHOL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, BENZOTRIAZOLYL DODECYL P-CRESOL, CITRIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE).
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.