Az essence 2002-ben jött létre Németországban. A márka filozófiája minőségi termékek kínálata elérhető áron. Ennek köszönhetően az essence leginkább a fiatal lányok kedvelt márkája, hiszen amikor csak kedvük tartja, általa új megjelenést próbálhatnak ki.
Az arcápolók és a könnyű, friss illatok széles kínálatával az essence 2013-ban a legtöbbet eladott európai kozmetikai márka lett.
Hajrá, új divattrendek! Hajrá, essence!
ETHYLHEXYL STEARATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, DICAPRYLYL ETHER, PARFUM (FRAGRANCE), OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, TOCOPHEROL, RETINYL PALMITATE, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, GERANIOL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, COUMARIN.
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.