Csak kevés olyan márka van, amelyik annyira erős alapokon fekszik, mint a dermokozmetikumokat kínáló német Eucerin. Több száz éves tudományos kutatásra és elismert bőrgyógyászok ismereteire alapozva született meg az Eucerin gondolata. Éppen a hosszú éves tapasztalatok segítették hozzá, hogy a márkát a minőség, a hatékonyság és a bőr kiváló tűrőképessége szinonimájával azonosítják. Az Eucerin készítményei úgy készültek, hogy hozzájáruljanak a bőr megfelelő működésének megtartásához és megújulásához. Kiemelkedően segítik a bőr egészséges megjelenését, így a belső nyugalom megteremtését és a természetes önbizalom kialakulását is. Az Eucerin egyenlő a gyógyszertári minőségű bőrápolás fogalmával.
Az Eucerin története 1882-be nyúl vissza, amikor is egy hamburgi gyógyszertár tulajdonosa, Paul C. Beiersdorf új típusú kötszert szeretett volna szabadalmaztatni, így létrehozta a Beiersdorf vállalatot. Néhány évvel később Oskar Troplowitz vásárolta meg. Paul Gerson Unna kezdett vele együttműködni, hogy a legújabb kutatási eredmények alapján állítsanak elő új termékeket. Az Eucerin márkanév a szabadalmaztatott, forradalmi Eucerit emulgeátor megnevezéséből ered. Akkoriban az Eucerin minden készítménye ugyanis ezen az összetevőn alapult.
Az Eucerin szinte minden termékével és termékvonalával szenzációt keltett a dermokozmetika világában. Akár a 70-es években bemutatott pH5 testápolóról, akár a hatékony fényvédőkről beszélünk, emberek ezrei, köztük bőrgyógyászok rajongtak értük. Napjainkban az Eucerin igazán széles portfóliót kínál a legkülönbözőbb bőrproblémákra. A termékek megfelelőek érzékeny bőrre, atópiás ekcémás bőrre, de a Q10-koenzim közbenjárásával a ráncokra is jó hatással van. Az Eucerin termékek képesek javítani a zsíros és a száraz bőrt, megújítani a menopauzát követően kialakult érett bőrt, enyhíteni a bőr kipirosodását és csökkenteni a pigmentfoltok megjelenését. Egyike a legjelentősebb dermokozmetikai márkáknak, amelyekre a fogyasztók ismételten hivatkoznak, beleértve szakembereket a világ minden tájáról.