A teszter azonos összetételű, mint a hagyományos megjelenésű termék. Az eltérés: díszcsomagolás nélküli, kartondobozba csomagolt termék, de előfordulhat doboz nélkül is. A csomagolás megegyezik a hagyományos megjelenésű termékkel, de előfordulhat, hogy eltérő a kiszerelése, némelyik része, és egyes parfümök esetében hiányozhat a parfümszóró kupak. A teszter parfümök nem személyes használatra készültek, céljuk az illatok kipróbálása a vásárló parfümöt értékesítő üzletében. Teszter termék vásárlásával a vásárló tudomásul veszi és kötelezi magát arra, hogy a teszter terméket kizárólag saját felhasználásra vásárolja, és tovább nem értékesítheti azt.
A Hermès francia márka kínálatában illatszereken kívül bőrtáskákat, bőrből készült ruhaféléket, ikonikus sálakat, órákat és ékszereket, de luxusporcelánokat, bútorokat és lakástextíliát is találunk. A cég története viszont igencsak szerényen indult. A kezdetek 1837-be vezetnek vissza, amikor is Thierry Hermès megnyitotta az első párizsi műhelyét bőrből készült lovasfelszerelésekkel. Hermès és utódai fokozatosan bőrből készült hámot, kötőféket, nyerget, nyeregtáskát kezdtek gyártani, amelyeket tengerentúli helyekre szolgáltattak Európába, Amerikába és Ázsiába. A luxustermékek iránt nagy volt a kereslet, így a családi vállalkozás rövid időn belül nagyüzemmé nőtte ki magát.
Hermès az első olyan márkatulajdonos lett, aki Franciaországban elsőként használt cipzárt, és 1918-ban cipzáros golfkabátot készített a walesi hercegnek, majd néhány évvel később megjelentek a női táskák is. Ennek egyszerű oka volt. A cégalapító unokájának, Émile-Maurice Hermèsenek a felesége elpanaszolta férjének, hogy nem tud olyan táskát találni, amely igazán elnyerné a tetszését. Így 1922-ben a Hermès saját luxuskategóriájú bőrtáska kollekciót mutatott be. Hatalmas siker lett. A 20. század végén tehát a cég az első női kollekciójával terjeszkedni kezdett az Egyesült Államokba és más országokba is. Az egyes darabok biztos helyet foglaltak el a jól szituált nők gardróbjában. Szinte kötelező elem volt a legendás Hermès sál és a Kelly nevet viselő bőrtáska. Nevét Grace Kelly monacói hercegnéről kapta, aki lefényképezkedett egy Hermès táskával.
A Hermès viszont nem tipikus bőr illatú parfümök révén vált legendás francia illatmárkává. Uniszex parfümje, az Eau d'Hermès illat 1951-ben hozott áttörést. Az illatban keveredik a bőr, a fűszeres és a citrusos illatjegy. A parfümillatban dúskáló bőrtáska belsejére emlékeztet ez a közkedvelt parfüm. Tíz évvel később megjelent a Calèche, illatos női parfüm, amely hihetetlenül sikeres mestermű lett. Ezáltal került Hermès a modern parfümkészítés elöljárói közé. A további évek során jó néhány uniszex és női illat került a portfólióba, de a tiszta férfi parfümökből sem volt hiány, ilyen pl. az Équipage, a Bel Ami vagy a Terre D'Hermès. Számos legendás Hermès illat a mai napig kapható, méghozzá időtálló illatkompozíciójának hála. Válasszon egy különleges illatot, és kóstoljon bele Ön is a francia elegancia, stílus és luxus ízébe.
Férfiaknak igen.