A KENZO az a márka, amely tudatosan ötvözi az ázsiai és az európai kultúrát. Egzotikus illataival segít kibontakoztatni a szerelmet, megértést és kreatív önkifejezést. A Flower by Kenzo (2000) vagy a Jungle L'Élephant (1996) mára már legendásnak számító női illat. A márka remek kínálatában a női és férfi illatok egyaránt megtalálhatók, ilyenek például a KENZO Amour, Aqua, Couleur, Flower, Flower In The Air, Homme, Jeu d'Amour, Jungle, World, Madly, Totem, KenzoKi, Les Eaux De Fleur a L'Eau par Kenzo kollekciók.
Kenzó Takada (1939–2020) japán divattervező már gyerekkorában rajongott a divatért. A szülei nem támogatták, hogy ilyen jellegű tanulmányokat végezzen, de a tehetséges ifjú 1958-ban mégis beiratkozott egy tokiói tervezőiskolába. Az abszolutórium megszerzése után KENZO Párizsba költözött, és különleges ruhadarabokat kezdett varrni. A KENZO divatház 1970-ben jött létre. Idővel megjelentek a KENZO parfümök is. Az illatokat ugyanaz jellemzi, mint a divatmárkát: olykor merészek és színesek, máskor a japán minimalizmus és letisztultság dominál bennük.
Érdemes kipróbálni például a KENZO Flower By Kenzo Red Edition Eau de Toilette (2018) illatot. A virágos-púderes illatok kedvelői ne hagyják ki a Flower by Kenzo illatot, amely 2002-ben az év legjobb női illata lett. Egy másik jellegzetes illatkompozíció a KENZO Aqua Kenzo pour Homme Eau de Toilette, amely az élet vizét ünnepelve lépett a piacra 2018-ban a női illatváltozattal együtt. Népszerű a harmadik szem és a fentről érkező lelki védelem inspirálta KENZO World. Választható azonban a melegen simogató, rendkívül közkedvelt Flower By Kenzo L'Élixir (2015) női illat is, amely igazi kényeztetést, szeretgetést ígér. Leginkább a luxust imádó, elegáns, stílusos nő leli benne örömét. Kiváló kiegészítője a téli időszaknak, amikor is a melegebb, kifinomultabb illatokat preferáljuk. A KENZO női illatok érzékiek, ellenállhatatlanok és minden férfi szívet megdobbantanak.