A teszter azonos összetételű, mint a hagyományos megjelenésű termék. Az eltérés: díszcsomagolás nélküli, kartondobozba csomagolt termék, de előfordulhat doboz nélkül is. A csomagolás megegyezik a hagyományos megjelenésű termékkel, de előfordulhat, hogy eltérő a kiszerelése, némelyik része, és egyes parfümök esetében hiányozhat a parfümszóró kupak. A teszter parfümök nem személyes használatra készültek, céljuk az illatok kipróbálása a vásárló parfümöt értékesítő üzletében. Teszter termék vásárlásával a vásárló tudomásul veszi és kötelezi magát arra, hogy a teszter terméket kizárólag saját felhasználásra vásárolja, és tovább nem értékesítheti azt.
A KENZO az a márka, amely tudatosan ötvözi az ázsiai és az európai kultúrát. Egzotikus illataival segít kibontakoztatni a szerelmet, megértést és kreatív önkifejezést. A Flower by Kenzo (2000) vagy a Jungle L'Élephant (1996) mára már legendásnak számító női illat. A márka remek kínálatában a női és férfi illatok egyaránt megtalálhatók, ilyenek például a KENZO Amour, Aqua, Couleur, Flower, Flower In The Air, Homme, Jeu d'Amour, Jungle, World, Madly, Totem, KenzoKi, Les Eaux De Fleur a L'Eau par Kenzo kollekciók.
Kenzó Takada (1939–2020) japán divattervező már gyerekkorában rajongott a divatért. A szülei nem támogatták, hogy ilyen jellegű tanulmányokat végezzen, de a tehetséges ifjú 1958-ban mégis beiratkozott egy tokiói tervezőiskolába. Az abszolutórium megszerzése után KENZO Párizsba költözött, és különleges ruhadarabokat kezdett varrni. A KENZO divatház 1970-ben jött létre. Idővel megjelentek a KENZO parfümök is. Az illatokat ugyanaz jellemzi, mint a divatmárkát: olykor merészek és színesek, máskor a japán minimalizmus és letisztultság dominál bennük.
Érdemes kipróbálni például a KENZO Flower By Kenzo Red Edition Eau de Toilette (2018) illatot. A virágos-púderes illatok kedvelői ne hagyják ki a Flower by Kenzo illatot, amely 2002-ben az év legjobb női illata lett. Egy másik jellegzetes illatkompozíció a KENZO Aqua Kenzo pour Homme Eau de Toilette, amely az élet vizét ünnepelve lépett a piacra 2018-ban a női illatváltozattal együtt. Népszerű a harmadik szem és a fentről érkező lelki védelem inspirálta KENZO World. Választható azonban a melegen simogató, rendkívül közkedvelt Flower By Kenzo L'Élixir (2015) női illat is, amely igazi kényeztetést, szeretgetést ígér. Leginkább a luxust imádó, elegáns, stílusos nő leli benne örömét. Kiváló kiegészítője a téli időszaknak, amikor is a melegebb, kifinomultabb illatokat preferáljuk. A KENZO női illatok érzékiek, ellenállhatatlanok és minden férfi szívet megdobbantanak.
Alcohol, Aqua (Water), Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Cinnamal, Citral, Geraniol, Citronellol, BHT, Isoeugenol, Eugenol, Cinnamyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Tocopherol, CI 60730 (EXT. Violet 2)
A termékösszetételért vállalt felelősség a gyártót terheli. Az adott összetétel a csomagoláson található.
LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton)
22 Avenue Montaigne, 75008 Paris, France
www.lvmh.com
Ismertem ezt e terméket.