A teszter azonos összetételű, mint a hagyományos megjelenésű termék. Az eltérés: díszcsomagolás nélküli, kartondobozba csomagolt termék, de előfordulhat doboz nélkül is. A csomagolás megegyezik a hagyományos megjelenésű termékkel, de előfordulhat, hogy eltérő a kiszerelése, némelyik része, és egyes parfümök esetében hiányozhat a parfümszóró kupak. A teszter parfümök nem személyes használatra készültek, céljuk az illatok kipróbálása a vásárló parfümöt értékesítő üzletében. Teszter termék vásárlásával a vásárló tudomásul veszi és kötelezi magát arra, hogy a teszter terméket kizárólag saját felhasználásra vásárolja, és tovább nem értékesítheti azt.
A Trussardi olasz luxusmárka több mint 100 éve van jelen világunkban, és a vállalat irányítása a mai napig a család kezében van. Változatos termékeinek mindegyikén megtalálható a fürgeséget és az energiát jelképező agár. A Trussardi illatok sosem vesznek kereskedelmi divatirányt. A márka inkább arra törekszik, hogy minden termékébe csempésszen valami különlegeset. Orientális illatok modern köntösben – virágok, gyümölcsök, pézsma, érzéki bőr fás akkordokkal mesterien megfűszerezett egyedi illatkeveréke. Ilyen és hasonló ötleteknek köszönhetően születnek meg az időtálló és könnyen viselhető illatszerek és az azokhoz készült kiegészítő kozmetikumok. Az elcsépeltnek nem éppen nevezhető női és férfi Trussardi illatok meghódították Európát, Amerikát, Ázsiát, és rajongótáboruk egyre csak nő. Ki szeretne lépni a tömegből? Lenyűgözné az ellenkező nemet? Válassza a Trussardi illatokat!
Az 1911-ben Dante Trussardi jóvoltából bőrkesztyűgyártás céljából létrejött Trussardi fokozatosan széles körben elterjedt márkává nőtte ki magát. Hosszú története során férfi öltönyök, női kosztümök, gyerekruhák, sportruházat, illatszerek, bőráru, telefonok, repülőgép és Alfa Romeo enteriőrök kerültek ki portfóliójából. A márka még azzal is büszkélkedhet, hogy 1988 ban őt érte a megtiszteltetés, hogy az olasz olimpikonokat öltöztesse. A vállalat legkiemelkedőbb tagjának Nicola Trussardi (1942–1999) tekinthető, aki 1965-ben vette át a cégvezetést. A jelen generáció ugyanis neki köszönhetően őrzi a márkavállalatot olasz nemzeti örökségként.
Elsőként a Trussardi (1984, női illat) jelent meg. A legtöbb eladás a Trussardi Riflesso (2017, férfi illat) illathoz kötődik. A férfias erő, szexepil és gyengédség megtestesítőjeként biztos fegyver a női szívek megmelengetésére. Még abban az évben került bemutatásra a népszerű Donna Goccia a Goccia Eau de Parfum nőknek. Babérokat aratott továbbá a My Land (2012, férfi illat), Delicate Rose (2012, női illat), Black Extreme (2014, férfi illat), My Scent (2015, női illat), The Black Rose (2017, uniszex illat). Az 1001 éjszaka meséibe invitál az orientális Amber Oud (2016, férfi illat), a modern úriemberek illata a legértékesebb aromás gyantás összetevőkkel. Engedjen hát a csábításnak...
Kellemes, elegáns, összhatásában púderes illatnak mondanám: a pisztácia rögtön, jázmin nem igazán érezhető, a lecsengésben a vanília viszont igen.
Nagyon kedvező áron és a kiváló minőségű parfümöt kaptam.